Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

Phucking awsome!

Av Anna - 24 juni 2013 21:23

Är så glad just nu! :-) Det är nämligen så att även svärföräldrarna, Fanny, Monica och Bengt har bokat samma resa som vi har gjort! Så nu blir vi ett roligt gäng som åker till Mallorca sista augusti! :D Barnen kommer ju vara i paradiset. Bara tanken på att bada pool hela dagarna, leka o busa, äta glass och ha dessa goa människor runt barnen hela dagarna, de kommer ju aldrig vilja åka hem haha. :P

Det ska bli så otroligt roligt! Men man vill ju inte längta redan, för när vi väl åker, så har ju hela sommarn gått! Då är hösten här. Och jag blir 26. ?

Ändå kan man ju inte låta bli. Sist vi var utomlands var hösten 2011. Då vi var i Cypern. Neo låg i magen och vi skulle på ultraljud typ dagen efter vi kom hem. Melvin var sååå glad när vi var där. :) Han verkligen njöt av varje sekund. :)

Älsklingen har fått sig ett par nya badshorts från Frank Dandy, borde komma typ imorgon eller onsdag. Jag har precis klickat hem en bikini från Nelly. Hoppas att den passar. :) Svårt med storlekar på överdelen när man beställer från ett ställe man inte köpt från tidigare.

Men då har vi ordnat det inför resan. ;) Melvin får ett par nya Bamse-shorts när han fyller år. Och Neo får använda Melvins gamla uv-skyddade bamse-bad"dräkt" och badblöja från Swimpy. :) Himla bra dom!

Åååååh vad kul det ska bli!

 
 
Ingen bild

Johanna

30 juni 2013 15:42

Ja de gör ju ofast det som barn. Men Vi tyckte resan blir onödig för L när det ändå är så långt som det är :) jag ville också se delfinerna, men blev besviken faktiskt. Bättre förr med Markoolio än iår.
Däremot var det kul med alla karuseller och delfinexpressen som ungarna ville åka 100ggr om. Inte mig emot ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 september 2013 22:10

Hej bloggen! :) Jag lever fortfarande, men har verkligen tappat intresset för att skriva av mig. Jag har inte så mkt att berätta om dagarna nu när jag inte går hemma hela tiden. :P Idag har jag dock varit hemma från jobbet för vab. Neo fick feber...

Av Anna - 14 september 2013 20:43

Hallå! Hur är läget en lördagkväll som denna? :) Jag sitter hemma i tystnaden av två sovande barn och endast tvn på och jag hemma. Älsklingen är ute o roar sig ikväll (var ju ett bra tag sen, så var på tiden), så jag bara tar de lugnt. :) Sis...

Av Anna - 10 september 2013 18:27

Ja, idag var ju den stora dagen som jag väntat på ett tag. Dagen då mina implantat skulle plockas ut. Sagt och gjort. Ligger på kliniken nu med tejp över brösten o smärta (men får smärtstillande). Gjorde ondare vid bröstförstorningen, men det skulle ...

Av Anna - 5 september 2013 12:37

Tänkte ta mig tid att blogga när jag ligger o steker i solen vid barnpoolen. ? Neo sover i vagnen sedan ett tag tillbaka, och Melvin gick precis till en av lekparkerna här med älsklingen. Det är så himla fint här, går inte att beskriva. Hit ska vi ig...

Av Anna - 15 augusti 2013 20:29


Då var snart en veckas arbete gjord igen. Veckorna flyger förbi! På lördag är det två veckor kvar tills vi åker till Mallorca. Helt sinnes! :-) Var inte länge sen det var närmare 80 dagar tills vi skulle åka. Imorgon är det fredag, och då ska det...

Ovido - Quiz & Flashcards