Direktlänk till inlägg 2 juli 2013

I'll give it a try ;)

Av Anna - 2 juli 2013 21:55

Nu var det hundra år sen jag bloggade känns det som. Aldrig hade man väl kunnat tro att JAG skulle blogga så lite en vacker dag, jag som alltid varit väldigt flitig med uppdatering tidigare. Men så blir det när man börjar jobba heltid och dygnets timmar inte räcker till. ;)

Vad har hänt den senaste tiden? Ja, jag har fixat pass till Neo som jag tänkte hämta ut imorgon. Världens största smile har han på fotot. Tog hos polisen, så det godkändes tydligen på så små.

Under helgen har vi varit o hälsat på min pappa som fyllde år 25 juni. Hann träffa farmor o farfar en kortis där innan vi skulle bege oss. Svärföräldrarna o Fanny bjöd vi hit på lunch, vi har hälsat på Bengt o Gaggi en snabbis. Hmm.. Vart i lekparken, köpt cykelvagn (äntligen), jag har sprungit både lör o sön. Gick sååå bra på söndagen, dock skulle vi iväg, så han inte springa mer än 4km. Men längtar tills jag får tid att springa igen. Förhoppningsvis innan helgen iafl. :)

Idag har jag jobbat o efter det varit på kalas då svärmor fyller år idag. :) Bjöds på god mat o tårta.

Imorgon fyller brorsan år. :) Jag jobbar dock sent imorgon, så får väl försöka träffa han i helgen eller så.

Nu ska jag lägga mig och sova hade jag tänkt. Är trött som fan, men har haft problem att somna snabbt nu i typ en vecka. Så drygt. ;( Börjar 12.15 imorgon, så har gott om tid imorgon bitti. :)

God natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 september 2013 22:10

Hej bloggen! :) Jag lever fortfarande, men har verkligen tappat intresset för att skriva av mig. Jag har inte så mkt att berätta om dagarna nu när jag inte går hemma hela tiden. :P Idag har jag dock varit hemma från jobbet för vab. Neo fick feber...

Av Anna - 14 september 2013 20:43

Hallå! Hur är läget en lördagkväll som denna? :) Jag sitter hemma i tystnaden av två sovande barn och endast tvn på och jag hemma. Älsklingen är ute o roar sig ikväll (var ju ett bra tag sen, så var på tiden), så jag bara tar de lugnt. :) Sis...

Av Anna - 10 september 2013 18:27

Ja, idag var ju den stora dagen som jag väntat på ett tag. Dagen då mina implantat skulle plockas ut. Sagt och gjort. Ligger på kliniken nu med tejp över brösten o smärta (men får smärtstillande). Gjorde ondare vid bröstförstorningen, men det skulle ...

Av Anna - 5 september 2013 12:37

Tänkte ta mig tid att blogga när jag ligger o steker i solen vid barnpoolen. ? Neo sover i vagnen sedan ett tag tillbaka, och Melvin gick precis till en av lekparkerna här med älsklingen. Det är så himla fint här, går inte att beskriva. Hit ska vi ig...

Av Anna - 15 augusti 2013 20:29


Då var snart en veckas arbete gjord igen. Veckorna flyger förbi! På lördag är det två veckor kvar tills vi åker till Mallorca. Helt sinnes! :-) Var inte länge sen det var närmare 80 dagar tills vi skulle åka. Imorgon är det fredag, och då ska det...

Ovido - Quiz & Flashcards