Direktlänk till inlägg 14 april 2013

Söndag

Av Anna - 14 april 2013 17:50

En bra natt faktiskt där Neo sov fram till 04.30 innan han vaknade för att somna om inne hos mig till 06. Han vaknade dock till efter 22, när jag vänt på honom o bäddat om honom, men han somnade om snabbt.

Tyvärr vaknade jag vid 01.40 när älsklingen kom hem, men somnade om lika snabbt. Så förhoppningsvis går det år rätt håll. :)

Älsklingen fick sovmorgon till efter 09 eftersom han kom hem så sent. Jag passade på att söka jobb imorse medan barnen underhöll sig själva.

Var iväg på functional suprise vid 10.30 som idag var kettlebells, precis som jag hade misstänkt. Lär ha träningsvärk från h-vete i låren imorgon. :P Har dock bokat in mig på core boll imorgon bitti iafl, oavsett hur ont jag kommer ha. ;) Skulle ju egentligen till tandläkaren imorgon, men de ringde förut o min tandläkare var tydligen sjuk, så får vänta till den 25e. Typiskt, då hamnar vi en dag efter i planeringen och därmed ett besök längre in i maj innan allt är klart. Men, men.. Inte mkt att göra. Blir ett core boll pass istället. :D

Ikväll ska vi feta oss med kebabpizza här hemma. Älsklingen är iväg och hämtar nu. Dock fick jag magsmärtor för en stund sen, helt from nowhere, så känner mig inte ett dugg sugen. Men vi får väl se, nått går väl ner.

Sista avsnittet av Brottet ikväll. Vi sörjer redan! Dicte slut, och snart även Brottet. :-( Vad ska vi då titta på? :( Ska bli spännande att se sista ikväll. Hoppas de finner Emilie vid liv!

Vi har för övrigt träffat svärisarna idag. Kom hem från USA idag. Gissa om Melvin stolt visade upp sina nya toalett-kunskaper. ;)

 
 
melanie

melanie

15 april 2013 08:44

haha då är jag med, fattade som att du tog en strl större utöver dom 1-1,5 cm som man ska ha utöver fotens storlek. tänkte att då lär det bli väldigt stora åt han ju ;-)

leo slutade sova två ggr för typ 4 månader sen eller nåt, han sover mellan 11-12 nu och klarar sig på det. Lägger sig 18.30-19 och sover till 06-07. Ja vi hoppas också att Moas nattskräck försvinner snart, inte roligt för henne heller men ingenting som man kan påverka dessvärre :/

http://enlitendelavmig.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 september 2013 22:10

Hej bloggen! :) Jag lever fortfarande, men har verkligen tappat intresset för att skriva av mig. Jag har inte så mkt att berätta om dagarna nu när jag inte går hemma hela tiden. :P Idag har jag dock varit hemma från jobbet för vab. Neo fick feber...

Av Anna - 14 september 2013 20:43

Hallå! Hur är läget en lördagkväll som denna? :) Jag sitter hemma i tystnaden av två sovande barn och endast tvn på och jag hemma. Älsklingen är ute o roar sig ikväll (var ju ett bra tag sen, så var på tiden), så jag bara tar de lugnt. :) Sis...

Av Anna - 10 september 2013 18:27

Ja, idag var ju den stora dagen som jag väntat på ett tag. Dagen då mina implantat skulle plockas ut. Sagt och gjort. Ligger på kliniken nu med tejp över brösten o smärta (men får smärtstillande). Gjorde ondare vid bröstförstorningen, men det skulle ...

Av Anna - 5 september 2013 12:37

Tänkte ta mig tid att blogga när jag ligger o steker i solen vid barnpoolen. ? Neo sover i vagnen sedan ett tag tillbaka, och Melvin gick precis till en av lekparkerna här med älsklingen. Det är så himla fint här, går inte att beskriva. Hit ska vi ig...

Av Anna - 15 augusti 2013 20:29


Då var snart en veckas arbete gjord igen. Veckorna flyger förbi! På lördag är det två veckor kvar tills vi åker till Mallorca. Helt sinnes! :-) Var inte länge sen det var närmare 80 dagar tills vi skulle åka. Imorgon är det fredag, och då ska det...

Ovido - Quiz & Flashcards