Alla inlägg den 12 april 2012

Av Anna - 12 april 2012 11:51

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag kilar iväg till dagis och hämtar Melvin. Blir promenad nr 2 efter det, så förhoppningsvis somnar Melvin i vagnen då. :)


Igår ville inte Melvin lägga sig efter dagis förstår ni, för han skulle få besök av en kompis, så han var väl alldeles för uppspelt för att sova. Dumma mig som berättade INNAN han sovit att han skulle få leka med en kompis! ;) Big mistake. Men då vet jag det till nästa gång. ;)


Det var Jenny och hennes lille Ville som var här på besök. Första gången som de träffades (inte för att jag och Jenny har träffats på detta sätt förut heller, men det var trevligt. Man har ju lite mer gemensamt när man har barn.) och de lekte väldigt bra tillsammans. Jäklar vad de röjde! Jag var dock övertygad innan att Melvin var en vildhäst, men jag tror Melvin fick träffa sin överman igår. Haha, jäklar vilken energi! Där snackar vi bustroll. ;) Det såg tom ut som att Melvin var lite chockad emellanåt över hans håll-i-gång. ;) 


Behöver jag ens nämna att det tog typ 2 sekunder att natta Melvin igår? ;) Han la sig ner direkt utan protest och somnade in så sött medan jag killade honom på armar och rygg, som han älskar. :) Sötnosen! ;)


Neo somnade vid 21 för natten, vaknade vid 23.30 för att flyttas över från liggkorgen till sängen och tutta i sig lite mjölk och sen somna igen. Vaknade 1-2 gånger till efter det, och efter kl.6 kom storebror Melvin in och väckte oss- precis som varje morgon, och gav Neo miljoner pussar. :) Så söt! Man verkligen ser syskonkärleken som Melvin har för sin lillebror. :)


Nu babblar jag på som vanligt, dags för mig att göra mig klar för att gå bort till dagis alldeles strax. 


Skönt med lite finare väder idag. Kanske får man känna på lite värme i uterummet idag. ;) De bygger för fullt och det börjar nästan bli klart (bortsett från all målning då). Men spotlights kom upp i fönster och dörrar igår, och pärlspontspanel kom upp. Nu håller de på att bygga igen uppe vid taket med sån panel, blir så fint! =) Slänger upp en mms-bild på det senare under dagen, om jag kommer ihåg. :) 


Ha en fortsatt trevlig dag så länge! =) 

 

Av Anna - 12 april 2012 10:08




Mina tre älsklingar! Älskar er mest i hela världen. <3  

Av Anna - 12 april 2012 09:58

         

Ovido - Quiz & Flashcards