Alla inlägg den 15 april 2012

Av Anna - 15 april 2012 08:39

Idag ska nya skor till Melvin inhandlas. De han haft under vinter börjar bli alldeles för varma de dagar då solen ligger på. Då snackar vi fotsvett. ;) Blir dock inga svindyra skor denna gång, för snart är det väl tid för öppna sandaler typ ändå, så. Kanske borde passa på att köpa ett par såna också, så är det gjort. ;)


Annars ska vi väl träffa Jenny och Ville en sväng. Ska nämligen köpa Villes gamla babygym och en bröstpump av Jenny. :) Tänkte att det kan vara värt att ha en sån, så att älsklingen kan mata Neo då jag tex nattar Melvin och det tar tid, så slipper jag känna mig stressad av att höra Neo gråta efter bröstet. Igår var en sådan kväll, men hade ju ingen bröstpump, så vi fick lov att byta unge. ;) Och det gick ju så bra så. Melvin grät lite först efter mig, men gick snabbt över och vips, så sov han. :) Och Neo var mätt och belåten. :) 


Nu ska jag ta och klä på mig och Neo, så ska vi gå ut och joina Melvin och älsklingen som är ute och dolar. :)


Ha en bra dag så länge! 

Ovido - Quiz & Flashcards