Alla inlägg den 6 november 2012

Av Anna - 6 november 2012 19:16

Denna eftermiddag bjöd på en rolig överraskning.

Jag la Neo på mage i soffan med syftet att träna på att kråla. Vad gör han? Jo, han ställer sig i krypställning! :D Flera gånger och gungade fram och tillbaka gjorde han vid några tillfällen! :) Det blev bättre och bättre för varje gång han gjorde, blev starkare i armarna. Första gången stod han liksom upp i typ 1 sekund, men sen stod han allt längre. :)

Och när älsklingen kommer hem från jobbet och Neo står i krypställning i soffan, dock med ett korsat ben över det andra, så ropar jag in honom och vad händer då? Jo, då sätter sig Neo upp själv! Goooding! :)

Tog ju lite bilder med systemkameran, men det blev ju inte så vidare bra att fota med mobilen på, men va fan.. You see the point. ;) Orka inte lägga över på datorn och blogga därifrån!

Imorgon blir det att ööööva mer! :)

Av Anna - 6 november 2012 19:09

Denna eftermiddag bjöd på en rolig överraskning.

Jag la Neo på mage i soffan med syftet att träna på att kråla. Vad gör han? Jo, han ställer sig i krypställning! :D Flera gånger och gungade fram och tillbaka gjorde han vid några tillfällen! :) Det blev bättre och bättre för varje gång han gjorde, blev starkare i armarna. Första gången stod han liksom upp i typ 1 sekund, men sen stod han allt längre. :)

Och när älsklingen kommer hem från jobbet och Neo står i krypställning i soffan, dock med ett korsat ben över det andra, så ropar jag in honom och vad händer då? Jo, då sätter sig Neo upp själv! Goooding! :)

Tog ju lite bilder med systemkameran, men det blev ju inte så vidare bra att fota med mobilen på, men va fan.. You see the point. ;) Orka inte lägga över på datorn och blogga därifrån!

Imorgon blir det att ööööva mer! :)

Av Anna - 6 november 2012 10:31

Om en timme kommer Minette (Taminas mamma) och hämtar upp mig och Neo. Vi ska till Bergvik och ta en fika. :)

Denna morgon har vart mycket bättre än gårdagens. Förutom när Melvin inte ville gapa när jag skulle borsta tänderna, trotsiga unge. :P

Annars har Neo och Melvin busat med varandra hela morgonen. :)

Melvin var jätteintresserad av isfläckarna ute på gatan på väg till dagis. Misstänker att han kommer älska när snön kommer. ;)

Natten har vart bra. Neo sov hela natten. Vaknade för morgonen 5.45 ;) Melvin vaknade strax före 00, och sen efter 5-tiden.

Imorgon har jag halkbanan, och jag är så sjukt nervös. Vill inte! Känner mig jätteosäker på att sätta mig i en bil och köra där det är halt. Men man måste ju!

I helgen ska vi förhoppningsvis till Sunne och kanske till Mårbacka på julmarknad typ, eller vad det nu är. Mässa? Då får jag Övningsköra lite längre. :) Träna på att kolla skyltar mer.

Men först. Halkbanan.

Ovido - Quiz & Flashcards