Alla inlägg den 15 november 2012

Av Anna - 15 november 2012 19:42

Idag har vi haft full rulle hela dagen. Imorse städade vi, bar upp saker på vinden och efter mäklaren vart här, så åkte vi och slängde skräp, hämtade ut 4 paket på 3 olika ställen (då fick jag Övningsköra lite extra, så alltid ngt positivt).

Juste, vi var ju till lekparken en sväng efter mäklaren vart här och innan vi åkte iväg för att göra alla ärenden. Var ju världens underbaraste väder idag ju!!

Vi var till IKEA och köpte ramar till förstorningarna på Melvin och Neos kort som vi tog på dagis. Idag kom även syskonbilden på posten (de skickades separat och de enskilda kom igår). Ska ta kort och visa er imorgon när det är dagsljus. :)

Vi har varit hos Bengt och Gaggi och blev bjudna på mat. Gott!

När Neo blev trött på em, så passade vi på att åka och handla medan han sov där. Hämtade ut ett 5:e paket som ääääntligen, som jag väntat, innehöll Neos vinteroverall. Den han har nu i stl 74 är alldeles för kort i armar och ben. Speciellt när han sitter, då slutar den under knäna typ. Så imorgon får han troligtvis "drunkna" i en lite för lång overall ist, men bättre det. :)

Vi hämtade upp Neo och åkte sen hemåt. Majk kom på besök en liten stund och Melvin härjade ju runt som en teaterapa i vanlig ordning. ;)

Båda barnen sov kl 18.45 och sedan dess har vi ätit av gårdagens rester och ska snart titta på en film. "Ted", någon som sett den?

Jessica, jag tror ju inte att den är speciellt bra nu när du sa "jag vart såååååååå besviken". Haha. ;) "men jag tror du tycker den är bra", snygg räddning. ;) vi får la se!

Hoppas på en bra natt! Behöver få sova ordentligt! ;)

Av Anna - 15 november 2012 19:27

Värderingen imorse gick bra. Mäklaren var mäkta imponerad av vårt hem, och hade ju precis samma inredningssmak som vi (dvs. Allt i vitt). "Vitt ska det va", som han sa.

Imorgon skulle han ringa och berätta vad värderingen hamnar på. Han skulle räkna lite på det idag. Men han sa "jag tror inte ni kommer bli besvikna". :)

Så jag väntar som ett litet barn väntar på julafton, på att han ska ringa imorgon och meddela oss. :)

Av Anna - 15 november 2012 04:40

Kul att behöva vakna innan 4.30 Skjut mig, är såååå trött!

Ovido - Quiz & Flashcards