Alla inlägg den 30 november 2012

Pms

Av Anna - 30 november 2012 17:26

Både igår och idag har det blivit helt galet med Neos sömn på dagen. Nu har han varit vaken enda sedan han vaknade vid 13-tiden när vi var på stan med Jessie. Han är trött och grinig. Försökte få honom att sova en sväng vid 16 förut, men han var nog övertrött för han bara gapa och skrek.

Men han sov från 18-06.20 i sträck, så att ha varit vaken i 6 timmar i sträck igår tog nog på krafterna. ;)

Melvin sov från 18.30-02.30, sen kom han in till mig och sov till 06.20 Så en bra natt :)

Känner mig ganska matt just nu. Har lite ont i "bebismagen" (ja, nu är inte jag gravid igen så inte någon tror det, för nej nej nej det får vara bra med det nu, men det förklarar bäst vart jag har ont). Är väl PMS/ägglossning skulle jag tippa på! Better stay away now, fröken fertilast här! Haha..

Det blir tacos ikv i vanlig ordning. Jag orkar verkligen ingenting annat. Det tar verkligen på krafterna när man måste försöka sysselsätta två ungar själv som annars är griniga om man inte är fokuserad på dem. :P

Vore med andra ord inte helt fel att gå och lägga mig samtidigt som dem sen, men det får bli att däcka i älsklingens knä i soffan sen istället. :))

Imorgon ska vi till Sunne med svärföräldrarna, Alex, Fanny och Olly. Vi ska äta julbord där uppe, så det ska bli kul. Klädvalet är ju ett problem just nu dock. Vad fan ska jag ha på mig???


Av Anna - 30 november 2012 06:25

Wow rekord! Neo sov till 6.20 idag. ;) Gött!!

Ovido - Quiz & Flashcards