Alla inlägg den 11 november 2012

Av Anna - 11 november 2012 17:01

Har haft det supermysigt i Sunne med familjen, svärisarns, Fanny och Alex. Igår var jag, svärmor och Fanny in till Sunne. Köpte farsdag present till älsklingen och Fanny köpte till svärfar.

Hemma i huset bytte grabbarna ett fönster. De var klara när vi var tillbaka. De är sjukt snabba alltså. :)

Vi käkade fajitas på kvällen och kollade på Så mycket bättre. Darin var bäst, så klart. ;)

Efter det gick jag och älsklingen och la oss. Neo sov bättre än han gjort tidigare vi vart iväg och sovit, men vi tog med hans resesäng och madrass samt kudde o täcke. Han krånglade en del efter 01.30 och enda sättet att få honom att somna på var faktiskt att ge honom mat. Han somnade redan vid 18, så han åt vid 17 sista gången, så han vart nog hungrig tänker jag. Men nu är vi hemma igen och här blir det Inge nattmål. ;) Hoppas han sover som vanligt hemma i sin vanliga säng igen. :))

Vi ska göra hemmagjord pizza sen och ikväll blir det ju Solsidan. :)

Imorgon ska jag och barnen förbi pappas jobb med lite tårta. Den blev faktiskt jättegod. Vart riktigt nöjd med smakerna. :) Geishafluff, rårörda hallon och chokladbotten. Smörkräm. :) den verkade uppskattas av alla som fick smaka. :)

Av Anna - 11 november 2012 17:01

Har haft det supermysigt i Sunne med familjen, svärisarns, Fanny och Alex. Igår var jag, svärmor och Fanny in till Sunne. Köpte farsdag present till älsklingen och Fanny köpte till svärfar.

Hemma i huset bytte grabbarna ett fönster. De var klara när vi var tillbaka. De är sjukt snabba alltså. :)

Vi käkade fajitas på kvällen och kollade på Så mycket bättre. Darin var bäst, så klart. ;)

Efter det gick jag och älsklingen och la oss. Neo sov bättre än han gjort tidigare vi vart iväg och sovit, men vi tog med hans resesäng och madrass samt kudde o täcke. Han krånglade en del efter 01.30 och enda sättet att få honom att somna på var faktiskt att ge honom mat. Han somnade redan vid 18, så han åt vid 17 sista gången, så han vart nog hungrig tänker jag. Men nu är vi hemma igen och här blir det Inge nattmål. ;) Hoppas han sover som vanligt hemma i sin vanliga säng igen. :))

Vi ska göra hemmagjord pizza sen och ikväll blir det ju Solsidan. :)

Imorgon ska jag och barnen förbi pappas jobb med lite tårta. Den blev faktiskt jättegod. Vart riktigt nöjd med smakerna. :) Geishafluff, rårörda hallon och chokladbotten. Smörkräm. :) den verkade uppskattas av alla som fick smaka. :)

Ovido - Quiz & Flashcards