Alla inlägg den 24 november 2012

Av Anna - 24 november 2012 17:55

Vilken dag! Melvin har varit hel vild och stackars Liam har fått både en och två smällar. En traktor kastad på sig minst två gånger och ett jäkla dragande hit och dit i kläder och armar.

Neo vart så trött att han ligger i sin säng nu och äter välling och ska få sova. Han kunde knappt hålla ögonen öppna redan innan 17.30 :P

Melvin har också vart jättetrött (och grinig) idag, så han ska snart få sova han med. Så fort älsklingen kommit hem från jobbet och de fått säga god natt och så först. ;)

Sen ska jag laga klyftpotatis och kycklingfilé. Blir gott! Så mycket bättre ikväll också. :) Tråkigt att det är Sylvias dag dock. Ingen jag känner till, men å andra sidan får ju Darin sjunga och det är ju det jag ser fram emot i varje program. :-)

Har nyss haft Jessie här på besök en sväng. För andra gången idag. Hon och Seif var förbi en snabbis imorse när de var ute och sprang.

Även Fanny har vart här. Vi käka lunch och bokade hotell till Rihanna-vistelsen. Nordic Sea Hotell ska vi bo på. Nära Sthlm Central och riktigt fint hotell med isbar och sjukt fina rum. Frukost ingick! :) Under 500:- per person, så det var ju ett kap! Dyrare annars. Blir kul! Längtar.

Nu ska jag titta till Neo och sen börja förbereda Melvin för läggdags också. :)

Av Anna - 24 november 2012 11:19

Jag eller Liam? :P

Ovido - Quiz & Flashcards