Alla inlägg den 4 december 2012

Av Anna - 4 december 2012 21:59

Julpysslade idag hos Inga-Lill med henne, svärmor, Susanna, Fanny och Lollo. Barnen var med så klart. Och tillslut var även älsklingen, Alex och Olly där. Och såklart var ju Björn där. ;) men han höll sig mest på övervåningen vid datorn. :D

Det blev en krans gjord som hänger på ytterdörren nu (får ta bild imorgon) och en blomgrupp som jag nu har i vardagsrummet på skänken.

Rocky road gjorde Fanny med hjälp av duktiga Melvin. Honom hade jag köpt nya tuschpennor och ritblock till som han målade i till en början.

Neo fick ta sig en powernap på typ 20-30 min där borta. Annars så underhöll han sig bra med leksaker tills han blev mammig och ropade efter mig så fort jag var lite för långt bort. Lite smått separationsångest har han numer. ;) spec på eftermiddagar/kvällarna.

Men han (liksom Melvin) somnade själva i sina sängar ikv. Gött att bara gå in och lägga och bädda ner, sen gå ut. :)

Nu ska jag sova också. Är så trött att jag ligger och tittar med ett öga, och har fått x antal felstavningar under detta inlägg som jag fått justera. ;)

God natt!

Ovido - Quiz & Flashcards