Alla inlägg den 14 december 2012

Av Anna - 14 december 2012 14:56

Den här dagen vet jag inte hur den passerat, för inte har vi gjort något speciellt. Melvin har vart på dagis, hämtade honom för nästan en timme sen. Han ville inte gå hem först haha. ;)

Jag har bara hunnit göra ett teoritest idag. Neo har sovit väldigt korta stunder idag. Första var inte ens en timme och efter en kort stund somnade han till hos mig igen, men vaknade upp efter typ 10-20 min i sin säng.

Men så är det ju ibland. :)

Vi har tränat på att krypa. Kul att han börjat med det nu. Men han har redan vart i julgranen och plockat ner kulorna som hänger längst ner. ;)

Jag har städat och dammsugat lite. Käkat lunch. Annars har vi bara vart hemma.

Är ganska trött idag.

Vi ska i afl ta bussen till älsklingens jobb sen och handla lite till ikv och sånt som fattas.

Blir nog inget mer ansträngande än så idag.

Av Anna - 14 december 2012 07:09

Nu har Neo börjat krypa. :) En halv månad tidigare än Melvin, men han kunde ju kråla vid 5-5,5 månad väldigt snabbt, så han var det ju ingen hejd på ändå. Neo har kört på gå-stolen, sprungit som en idiot i den sedan 4,5-5 månad. :)

Jag har ju hela tiden trott att till jul så kommer vi väl ha Melvin i full galopp och en krypande Neo, och så blev det.

Blir att akta julklapparna under grannen och julgranskulorna. ;) Neo har redan vart där och pillat. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards