Alla inlägg den 17 december 2012

Av Anna - 17 december 2012 19:34

Är så otroligt trött nu, så orkar inte blogga egentligen. Men Bengt och Gaggi kom och hämtade barnen imorse, så jag fick vila mig efter den sömnlösa natten.

När älsklingen kom hem från jobbet, så gick vi ut direkt och gjorde en snögubbe (jag och Melvin). Älsklingen gjorde en snölykta som fortfarande lyser så fint, och en snökoja. :)

Barnen slocknade på två röda, och nu är både jag och älsklingen helt utslagna, så frågan är om manikyr skulle ta och lägga sig och titta på Morden i Sandhamn på datorn imorgon ist. ;)

Urk

Av Anna - 17 december 2012 08:35

Fy fan vad jag mår illa. Känns som jag ska spy vilken sekund som helst. Ont i magen har jag också. Antar att det beror på att jag knappt sovit i natt.

Kommer bli en lååång dag.

Av Anna - 17 december 2012 06:25

Så dålig natt. Gick och la mig innan kl 21. Kl. 22.22 kom Melvin in och då var jag astrött och trodde att klockan var runt 2-3. Blev så glad när klockan var så lite och jag insåg att jag skulle få sova 7-8 timmar till.

Men! Icke! Melvin har varit så sjukt jobbig i natt. Han har legat och kört in tår och fingrar i sidan på mig hela natten. Jag kan nog inte ens räkna på fingrarna hur många gånger jag fått säga till honom i natt. Vad händer? Så här brukar han inte hålla på.

Åh, vad störande det är. Om jag bara hade orken att gå in med honom i hans rum igen när han kommer över, men den striden orkar jag inte när jag är akuttrött. Han ska ju för allt i världen sova hos mig..

Tur att ena ungen sover hela natten i afl.

Ovido - Quiz & Flashcards