Alla inlägg den 11 december 2012

Av Anna - 11 december 2012 21:57

Imorgon har jag ställt alarm och måste upp tidigt. Det är luciafirande på dagis och kl. 7 ska Melvin vara ombytt till tomte och vara klar på plats.

Har inte behövt ställa klockan en enda gång sedan halkbanan i början på november.

Tror ni inte på fan att Neo av alla ska krångla och vägra sova bara för det? I 1,5 h har jag fått springa upp och ner till honom och efter nån minut gapar han igen.

Och fan att han kan ställa sig och sätta sig upp alltså. Kan ju inte lämna rummet för han ställer sig ju upp hela tiden och jag vill ju inte att han ska ramla och slå sig.

Nu sitter han i sängen och gråter "mamma mamma mamma". Åh! Skräll säger jag bara!

Av Anna - 11 december 2012 13:30

Jag måste ju visa er några bilder som jag tog på Neo häromdagen. Han var så rolig! Så fort jag höll in knappen, och lampan började lysa på honom, så drog han på ett rejält smile precis innan kameran knäppte ett kort. 


Var så himla roligt! Tog hur många bilder som helst, och det var likadant hela tiden. Nåja, i alla fall de första 10 ggr tills han började tröttna. 


Spelade ingen roll om han var koncentrerad på något annat, tittade åt ett annat håll osv. Så fort lampan lyste på honom, så gav han mig ett stoooort leende!


           

Av Anna - 11 december 2012 09:18

Jag har precis lämnat Melvin på dagis, och Neo har däckat i sin säng, så nu ska jag ta och sätta mig och plugga teori. Gjorde det igår kväll också, och i 3 timmar häromkvällen. Så jag börjar komma igång känns det som. 


Tänkte bara lägga upp lite nyare bilder innan de hinner bli gamla. ;) Sitter ju inte så ofta vid datorn, och ännu mindre brukar jag föra över bilder från systemkameran, men passar på nu! 


               

Ovido - Quiz & Flashcards