Alla inlägg den 7 oktober 2012

Av Anna - 7 oktober 2012 14:07

Melvin har fått sig en rejäl fläskläpp. :( Vet inte riktigt vad som hände mer än att han sprang med en traktor och ramlade. Grät hysteriskt och så blödde det lite från överläppen. Så nu har han en ordentlig svullen överläpp. :-(

Av Anna - 7 oktober 2012 14:04

Äntligen fick jag tummen ur, och rensade bland barnens leksaker. Blev två plastpåsar fulla med trasiga leksaker, sånt det bara fanns en del kvar av och sånt som var pyttelitet och stoppa-i-munnen-size för Neo.

Mer ordning och reda nu. Och så känns det bra att veta vilka leksaker som finns framme. :)

Av Anna - 7 oktober 2012 12:00

Gick till lekparken när Neo blev trött och ville sova. Var där en timme ungefär, sen gick vi hem och stekte våfflor som vi nyss ätit (Melvin äter och njuter fortfarande).

Neo sover fortfarande, men vaknar nog snart. Har sovit i två timmar, så brukar vakna då.

Älsklingen kommer väl hem om ett par-tre timmar antar jag. :) Vi längtar allihopa här.

Är ju riktigt fint väder ute, men kallare än det ser ut. Mina händer var iskalla när vi kom in. Tur att Melvin har ärvt sin pappas varma händer och värmde mig under vägen hem genom att hålla hand. :) Tulle!

Har inga planer för dagen, så vi får se vad det blir.

Solsidan ikväll iafl. ;)

Av Anna - 7 oktober 2012 06:35

En sjukt bra natt. Jag somnade strax före 22 och först vid 02.20 vaknade Neo för mat. Melvin vaknade och kom in till mig vid 03, då hade jag hunnit somna om en liten stund. Följde med honom in, bäddade ner honom och pussade godnatt och gick ut. Trodde aldrig att han skulle gå med på det, men han la sig och somnade på en gång.

Kl 05.30 vaknade jag av Neo som låg och babbla för fullt i sitt rum. Bajsat såklart. ;) Trodde Melvin skulle vakna ganska direkt, men han sover än (06.30) och det har väl inte hänt på flera månader..

Har lyckats fått Neo att somna om här bredvid, och om det inte vore för att min näsa är igentäppt och likaså min hals, så jag knappt får luft, så skulle jag också sova vidare.

Vaknade upp tvärförkyld. :/ Drygt! Hoppas bara det är tillfälligt.

Ovido - Quiz & Flashcards