Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Anna - 8 oktober 2012 20:28

Blev en tur till Skokanonen idag, och visst blev det ett par vinterskor inköpta till Melvin. Inte helt otippat att han skulle välja just de jag hoppades på. Han var ju sötare än socker i dem!

Och 299 spänn! Sjukt bra ju. Gick in på "lagerbutiken" där också och köpte fyra par strumpor till Melvin och en racerbil. Allt för 19 :- st. Är ju alltid trevligt med riktigt låga priser. ;)

Åkte och handlade lite efter i Skåre centrum. Självklart är det jag som kör överallt. Måste ju träna! Snart halkbanan ju. :)

Väl hemma var det bara att sätta igång med mat. Svärmor och Fanny kom hit, så passade på att bjuda dem på mat. Vi blir ju alltid bjudna dit, så har ett par hundra middagar att bjuda igen. ;)

Klyftpotatis och kycklingfilé. Blev jättefint. :)

Nu blir det tv och soffmys med älsklingen fram till läggdags! :)

Av Anna - 8 oktober 2012 08:19

Vanligtvis brukar jag klä barnen vid denna tiden för att gå till dagis, men fr.o.m Idag ska ju Melvin vara hemma måndagar och vara 5 h på dagis 3 dagar i veckan ist.

Jag är redan rastlös och undrar hur i helsike vi ska sysselsätta oss i 8 timmar innan älsklingen kommer hem. :P

Önskar att jag hade mitt körkort nu, så hade vi kunnat åka till Skokanonen och kolla vinterskor till Melvin. Ska försöka hitta ett par billigare i år, eftersom de används så kort tid. För mig är det viktigaste att de är varma och håller tätt. Är de billiga är ju det toppen, men barnskor brukar ju ligga mellan 500-1000 :- om man vill ha ordentliga. Tur är väl att Neo kan ärva sen i afl. :)

Men, men.. Vi får se vad vi hittar på.

Ovido - Quiz & Flashcards