Alla inlägg den 11 oktober 2012

Av Anna - 11 oktober 2012 08:50

Sitter på Karlstad trafikskolan nu och väntar på att klockan ska bli 9.00 Dags för riskettan idag nämligen. 3,5 timme håller det på. Ska bli rätt gött att bara sitta och lyssna, diskutera lite i grupp osv. Någon slags "egentid" om man nu kan kalla det så. ;)

Skönt att få det avklarat också. 900 :- fattigare (tur jag fick pengar till körkort när jag fyllde år).

Tror dock inte mitt körkort kommer behöva bli så dyrt. Ska ju plugga all teori hemma och köra med. Blir en körlektion innan halkbanan (läraren ville se hur jag kör på högre fart innan) och så tar jag en körlektion innan jag ev. Tänkt köra upp. :) en lektion precis innan uppkörningen blir! Så man får släppa lite på nerverna och höra vad man ska komma ihåg lite extra. :)

Men vi verkar ju ha varit duktiga hittills med körningen hemma, eftersom jag bockade av 10/16 på första lektionen (mer hann vi ej).

Ovido - Quiz & Flashcards