Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Anna - 14 oktober 2012 09:22

Skillnad på väder idag och igår. Vädret spelar ju dock ingen roll för barn, men jag avskyr verkligen sånt här väder just för att jag är så himla frusen av mig. Sitter och småfryser inomhus nu liksom. ;)

Vi skulle ha vart till lekparken senare och träffa Melvins första kärlek och favorit på dagis- Tamina, men nu ändrade vi pga vädret, så vi ska hem till dem istället. :)

Förhoppningsvis får vi träffa Jessie en sväng idag också för hon hade fullt upp igår, så hann inte ses igår.

Neo som vanligtvis brukar sova vid 9-tiden, var jättetrött redan vid 8 imorse och fick lägga sig då. Han sov inte så länge igår på dagen, så han var sliten igår kväll och fick lägga sig redan strax efter 18.30, så fick vi äta efter och Melvin kom i säng strax efter 19. Slocknade på två röda.

Båda barnen har vaknat en enda gång i natt, mer eller mindre samtidigt, så jag behövde inte vakna mer än en gång i natt mellan 22-05.30 :) Så det var ju gött!

Men Neo verkar som sagt ha lite sömn att ta igen sig sedan igår. Sovit i 1,5 timme nu. Borde vakna snart.

Om man skulle klä sig och barnen (Melvin) kanske? :)

Av Anna - 14 oktober 2012 07:54

Igår var jag och Melvin på Leklandet. Neo var hos farmorn och farfarn o blev ompysslad. :)

Vi var på leklandet i 2 timmar. Var väldigt mycket folk, så vi köpte oss bara en glass där och åt sen mat hos farmorn och farfarn när vi kom tillbaka.

Gick till Nöjesbutiken och köpte lördagsgodis. Jag gick ju enda dit enbart för center nougat. Fanns det? Nej, nu var det med kokos ist. Skit!!

Aja, Melvin åt glad sitt godis igår vilket som.

Åkte buss och det var ju jättehäftigt att kunna sitta vart som helst nu utan en vagn att tänka på. :)

Ovido - Quiz & Flashcards