Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Dryg dag..

Av Anna - 30 oktober 2012 12:55

Funderar på om vi ska åka till ÖF efter dagis en liten stund. Jessie skulle komma förbi sen någon gång, men fram tills dess.

Melvin tyckte ju att det var så himla kul där när vi var där en sväng i torsdags efter mötet med prästen i samma byggnad.

Det får nog bli det. Han kommer tycka om det. Om han inte är jättetrött dvs. Vilket han borde vara då han vaknade före kl 5 imorse. :/

Förvirrad natt då jag trodde klockan var typ 5-6 när Melvin vaknade första gången (tittade inte på den digitala mobilklockan utan en vi har på byrån i sovrummet och det var så mörkt och jag var trött som stryk), så jag tog med honom in till oss fastän han hade tänkt lägga sig i sin säng igen. När Neo vaknade kl 4 så insåg jag ju att klockan inte hade vart så mkt, så bar in Melvin som kom tillbaka efter typ en halvtimme (även denna gång trodde jag att klockan var mer), och jag trodde Neo hade bestämt sig för att ta sovmorgon då han inte vaknade när Melvin vaknade. Åh, klockan är snart 6 trodde jag. Så vaknade Neo och kl var 5.10 Ååååh!

Vart helt bakom flötet i natt med andra ord.

Och Melvin måste ju ha vart förvirrad som fick sova hos oss, sen bars över och sen in till oss igen. Pratade med honom imorse, så förhoppningsvis blir kommande natt bättre. :)

Ska passa på att vila 30 min nu medan Neo sover på mig. Sen måste jag packa väskan innan vi hämtar Melvin.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 30 september 2013 22:10

Hej bloggen! :) Jag lever fortfarande, men har verkligen tappat intresset för att skriva av mig. Jag har inte så mkt att berätta om dagarna nu när jag inte går hemma hela tiden. :P Idag har jag dock varit hemma från jobbet för vab. Neo fick feber...

Av Anna - 14 september 2013 20:43

Hallå! Hur är läget en lördagkväll som denna? :) Jag sitter hemma i tystnaden av två sovande barn och endast tvn på och jag hemma. Älsklingen är ute o roar sig ikväll (var ju ett bra tag sen, så var på tiden), så jag bara tar de lugnt. :) Sis...

Av Anna - 10 september 2013 18:27

Ja, idag var ju den stora dagen som jag väntat på ett tag. Dagen då mina implantat skulle plockas ut. Sagt och gjort. Ligger på kliniken nu med tejp över brösten o smärta (men får smärtstillande). Gjorde ondare vid bröstförstorningen, men det skulle ...

Av Anna - 5 september 2013 12:37

Tänkte ta mig tid att blogga när jag ligger o steker i solen vid barnpoolen. ? Neo sover i vagnen sedan ett tag tillbaka, och Melvin gick precis till en av lekparkerna här med älsklingen. Det är så himla fint här, går inte att beskriva. Hit ska vi ig...

Av Anna - 15 augusti 2013 20:29


Då var snart en veckas arbete gjord igen. Veckorna flyger förbi! På lördag är det två veckor kvar tills vi åker till Mallorca. Helt sinnes! :-) Var inte länge sen det var närmare 80 dagar tills vi skulle åka. Imorgon är det fredag, och då ska det...

Ovido - Quiz & Flashcards