Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Anna - 2 januari 2013 10:47

Bra att det sitter kvar :) fick "osedda frågor" idag så det var skönt att det fastnat även när frågan ställs på annat sätt (fotografiskt minne).

Av Anna - 2 januari 2013 08:28

Snart ska vi gå till dagis. Neo börjar bli riktigt trött, så han lär väl däcka i vagnen direkt.

Melvin verkar laddad för dagis. :) Skönt!

Själv står jag i valet och kvalet om jag ska lägga mig jag med när Neo sover eller om jag ska passa på att städa bort julen då och köra lite teori.

Jag är som vanligt numer aptrött, men borde verkligen ta varje chans till att plugga. Så det lutar åt det. I afl ett test, sen kanske vila lite och ta bort julgardiner osv när Neo är vaken igen.

Dock slår det ju aldrig fel, så Neo komet ju garanterat ta en kortis OM jag också lägger mig. Annars sover han säkert länge. Konstigt det där.

Nåja, något mer än så blir det nog inte av dagen innan älsklingen kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards