Alla inlägg den 8 januari 2013

Av Anna - 8 januari 2013 08:32

Det var väldigt länge sen jag shoppade inredning. Av den enkla anledning att det vart jul och massa andra utgifter. Och så har jag börjat blanda in lägsta dagar i mammapenningen, så blir ju lite mindre pengar då.

Samtidigt vill jag kunna lägga pengar på körkortet ist. Har behövt lägga till lite själv, så det har varit prio ett.

Men jag sneglade in på en av mina favorit hemsidor, glasverandan. Åh det finns ju så mkt fint. Men! Jag känner inget måste att beställa. Vad har hänt? Har jag slagit mig? Har ju inte kunnat gå in på HM och inredningshemsidor tidigare utan att beställa ngt. :) Men jag gillar denna Anna mer. Får inte ångest så fort jag kikat på nått. Eftersom jag kan låta bli att köpa. :)

Men hade jag haft pengar över, så hade jag gärna klickat hem detta.

Av Anna - 8 januari 2013 08:25

Idag är ingen vanlig dag, för det är Fannys födelsedag, hurra hurra hurra! :-)

Grattis på dig sötnos! 17 år. Wow. Så ung. Haha.. Jag minns att jag älskade att vara just 17! :-) Året innan man blev myndig. Av nån anledning tyckte jag det var roligare att vara 17 än 18.

Shit, det är 8 år sen. Fan vad creapy. Vad hände med åren?

En sak vet jag. Köpte hus och fick två barn. ;) Inte så creapy after all.

Blir kalas i em. God mat och tårta. :) MÅSTE UT OCH SPRINGA IMORGON! :-)

Ja, vad du får i present Fanny, blir ju ingen överraskning precis eftersom du var med och köpte. Men, men. ;)

Grattis igen!

Ovido - Quiz & Flashcards