Alla inlägg den 27 januari 2013

Av Anna - 27 januari 2013 09:19

Denna vecka har jag fått mer träning gjord än någonsin tror jag. :)

Så här har veckan sett ut:

Måndag - Ingen träning
Tisdag - 15 min bikini bootcamp
Onsdag & torsdag - Vila pga träningsvärk som fan
Fredag - 20 min Zumba basic & 15 min hemmaövningar
Lördag - 35 min Zumba sculpt and tone & 10 min hemmaövningar
Söndag - 25 min hemmaövningar (mage enbart pga träningsvärk i vader, ben och axlar/ut mot bröstet, så fokus på mage idag)

Har aldrig haft så mycket träningsvärk under en vecka som jag haft denna vecka. :-) Idag är det dock en skön träningsvärk. I onsdags o torsdags kunde jag ju knappt röra mig. ;)

Ska troligtvis ta en promenad bort till svärföräldrarna sen, så då blir det 20-25 min där med två ungar på ca 25 kilo att dra i en jävligt dryg vagn. ;) Brukar vara hur varm som helst när jag kommit fram haha. ;)

Tycker mig faktiskt börja få lite konturer på överarmarna haha. Var ju dock inte så lätt att ta bild själv och hitta ett bra ljus för den omvända kameran som inte kan ta med blixt. :P
Gör fjantigt, jag vet. Syns väl knappt, men jag tycker faktiskt det syns mkt mer irl. ;) Älsklingen får ta kort ist när han är ledig. :)

Ovido - Quiz & Flashcards