Alla inlägg den 7 januari 2013

Av Anna - 7 januari 2013 18:58

För en timme sen, så trodde jag att mim egentid började. Kors i taket, tänkte jag. Båda barnen hade vart tysta i sina sängar i 15 min, båda sov! Tom Neo som krånglat så mkt på sistone vid nattning.

Men så fel jag hade. Melvin hade spillt välling i sin säng, jag fick byta. Här börjar jag fundera om han gjorde det med flit (som Alfons Åberg när han inte vill sova som Melvin såg häromdagen), eller om han råkat somna till med flaskan, så det runnit ut.

Eftersom han fortfarande inte somnat, så känns de ju mer som det var ett sätt att få slippa sova. Borde ju ha somnat om annars?!

Åh, suck. Älsklingen slutar om en timme och jag som tänkte att fasen vad bra, två timmar att ägna åt teorin. Förhoppningsvis får jag i afl en!

Om det inte vore för att jag längtar efter att få träffa älsklingen, så hade jag också lagt mig nu. Hade kunnat somna direkt. Men idag är det bra på TVn, så före 22 blir det troligtvis inte idag. ;) om vi inte däckar båda i soffan då. Hihi..

Ovido - Quiz & Flashcards