Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Anna - 14 januari 2013 19:02

Har varit och gjort teoriprovet nu under em. Var så jävla nervös när vi stod i kö in till salen där vi skulle göra provet. Trodde nervositeten skulle försvinna när jag svarat på några frågor, men icke. Hade så ont i magen hela tiden. :P

Jag är ju ingen sån som kontrollerar annars, men denna gång hade jag lovat att dubbelkolla svaren för säkerhets skull och det gjorde jag. Jag blir rätt stressad när folk börjar gå, fastän jag inte behöver bli det egentligen. Jag stressade dock inte igenom provet även om jag hade kunnat komma därifrån tidigare om jag gjort som jag brukar. ;)

Jag klara i afl testet. Var 70 frågor totalt, men 5 frågor var bara testfrågor utan poäng. Jag fick 6 fel, så 59/65.

Är faktiskt inte alls nöjd med resultatet, men jag klarade det i afl och hamnade inte precis över godkänt gränsen. Hade velat se en "6:a" först, dvs. Ngt på 60, men men..

Jag fixade det i alla fall! Nu är det bara att ladda, ladda, ladda inför uppkörningen.

Jag tror dock att jag kommer vara för nervös och inte klara det. Men jag hoppas såklart!

Lilly skulle ha fyllt år samma dag, så jag hoppas att hon är med mig och ger mig lite tur. :)

Ovido - Quiz & Flashcards