Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Anna - 5 januari 2013 06:56

De senaste två nätterna har jag sovit så himla dåligt. Inte bara pga Melvin och/eller Neo, utan för att jag har drömt femmiljonertvåhundrasjuttioåttatusentrehundrafemti
oen drömmar.

Jag har med andra ord inte sovit djupt alls. Har vaknat flera gånger och hart väldigt händelserika drömmar som gör att jag känner mig helt knäpp när jag vaknat.

Inatt har Neo för ovanlighetens skull vaknat två ggr. Och Melvin har knöt och legat och kört in sina fötter i midjan på mig. Jag måste orka ta itu med hand sovvanor alltså. Dags att bli hård på att han ska sova hela natten i sitt rum igen. Jag är ju bara såå jäkla trött numer att jag inte orkar alls.

Jag tänker i afl lägga mig och sova på soffan sen när Neo ska lägga sig. Får sätta på en film till Melvin och ta fram lördagsgodis (chips), så kanske han inte klänger över mig hela tiden som han annars gör när jag försöker sova.

Antar att jag vaknar till sen i em när jag tar en promenad med barnen till Bengt och Gaggi. Innan dess är jag nog halvt vaken.

Ovido - Quiz & Flashcards