Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Anna - 3 mars 2012 22:31

Det blev bio ändå. Nobels testamente. Den var bra, absolut sevärd. :) Blev Andra chansen när vi kom hem och nu är jag så sjukt trött. Ska bli så skönt att få sova! I natt blir det bara upp o kissa-turer då, inget in till Melvin. Hoppas jag känner mig utvilad imorgon! ;) längtar såå efter att få pussa på honom!! Sov gott!

Av Anna - 3 mars 2012 15:46

Hallå! Har ni haft en bra dag hittills? Jag är så jäkla trött och sliten, så jag känner mig halvdöd just nu.


Melvin är hos sin farmor och farfar nu, han ska ju sova där ikväll. Lämnade honom vid 14-tiden. Var där och käkade lunch innan. Har även varit förbi Bengt och Monica en sväng på morgonen/förmiddagen. Tog oss en promenad allihopa när Melvin behövde sova, så då gick jag vidare bort till svärisarna medan älsklingen tog bilen dit.


Vi hade tänkt gå på bio ikväll, jag och älsklingen. Sen funderade vi på om vi skulle ta och gå ut och äta på typ O'learys istället. Nu har vi dock bestämt oss för att det inte blir något av det. Det blir en hemmakväll istället i soffan med godis, en bra film (ev. Melodifestivalen om vi inte hittar någon film) och god mat. Vi är båda väldigt trötta och sega idag, så kan faktiskt vara rätt gött att bara få vara hemma i lugn och ro och bara vara.


Kommer kännas lite tomt utan Melvin, saknar honom redan hur mycket som helst. Vart ju såklart tårögd redan i bilen när vi kört 10 meter ifrån svärisarnas hus. Haha! Ja, det är ju andra gången han sover borta. Jag är ju inte den som lämnar bort honom till någon annan i första taget, men nu är ju Melvin såpass stor att han förstår vad som händer och vad som komma skall. Vi har sagt i en vecka att han ska sova hos sin farmor och farfar idag, och det verkar som han sett fram emot det. "Katten" säger han som svar, haha. De har ju Alex katt Roxy där nu när han är i USA och Melvin älskar ju den katten. Hon är kattunge, så hon och Melvin busar ju som bara den när de ses.


Åkte till Maxi imorse och köpte en liten godispåse, frukt och en kattleksak på snöre till Melvin som han ska ha ikväll. Leksaken uppskattades ju som jag misstänkte av både Melvin och Roxy. ;) Lekte på som bara den!


Har inte lagt upp någon bild på tavlan än som ni kanske märkt, men det kommer.


Nu ska jag bara ta det luuuuuuuuuuugnt. Och imorgon ska jag bannemig ta sovmorgon! För inte ska jag upp och kolla på Vasaloppet som älsklingen ska kl.7.30, och när Melvin ändå sover borta, så ska jag fasen sova till 9-10 i alla fall! :D


Ha de gött så länge hörrni!

Ovido - Quiz & Flashcards