Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Anna - 17 mars 2012 12:17

Usch, idag är jag verkligen en hemsk morsa. Är så jäkla trött att jag låg i soffan i säkert 2 timmar i morse innan jag ens orkade klä mig. Melvin fick ha på Nalle har ett stort blått hus i bakgrunden och sprang och hämtade mer eller mindre varenda leksak ut till vardagsrummet. Stackarn!


Älsklingen började jobba vid 8 imorse och jobbar enda till kl.18, så det är verkligen en låååång dag för mig att sysselsätta Melvin ensam på. Det känns som all energi man en gång hade är helt borta. Är så trött och slut numera. Tänk om man hade hälften av Melvins energi, då hade jag kunnat leka bra med honom.


Nu ligger han äntligen och sover. Ja, jag har ju väntat i några timmar på detta. ;P Vi har ätit lunch precis innan, och nu har jag fixat med lite räkningar och sånt.


Vi kilar nog iväg till farmorn och farfarn senare och hälsar på. Tack och lov så orkar ju de leka mer med Melvin än vad jag gör. ;P Jag måste tyvärr utnyttja alla runt omkring mig just nu när jag är höggravid och inte orkar hur mycket som helst själv. Men jag vet att ALLA tycker om när Melvin kommer på besök, så. ;) Är nog ingen som klagar. Hehe..


Nä, hörrni. Jag tar nog och kryper ner hos Melvin och vilar jag med faktiskt.


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards