Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Anna - 20 mars 2012 08:58

Denna trädgårdsmöbelgrupp. Då vore jag lycklig! :) Sitter och spanar runt nu lite på vad man kan tänkas vilja ha i uterummet. Vi kommer ju få ett rätt stort uterum, framförallt på längden, så en matplats som rymmer minst 6 personer är ju ett måste för alla middag ska det ska bjudas på där. ;)


Den här gruppen tyckte jag var så himla fin. Den gick i "shabby chic" stil, kostade väl en del, men ack så fin! :) Kan ju bara hoppas att älsklingen faller som en fura han med och bortser från priset. ;)


Den lilla sittbänken är ju bara så söt! :)


Skulle ju vara så fint ihop med vit träpanel invändigt. Åh, vill ha, vill ha, vill ha.


   

Av Anna - 20 mars 2012 07:23

Jag kunde bara inte hålla mig från att springa upp till datorn och logga in på skatteverkets hemsida för att kolla hur mycket skatt älsklingen och jag kommer få tillbaka. Var ett positivt besked, så nu känner man sig glad. ;) Är ju verkligen perfekt att få tillbaka lite pengar så där innan sommaren, speciellt nu när vi har så mycket projekt med huset som vi ska börja med så fort det blivit lite varmare ute. :)


Om en timme ska Melvin till dagis, men idag blir det farmorn som får hämta honom efter lunch. Jag ska till barnmorskan sen nämligen, och det var en lite små dum tid som vi hade fått stressa igenom om jag skulle hinna till dagis efteråt. Tur att man har släktingar och vänner så nära. :)


Efter mötet hos barnmorskan, så ska jag in på ICA och köpa lite grejer som behövs till BB-väskan. Vi var och storhandlade igår, men tänkte ju inte alls på att vi borde ha köpt ett paket med små blöjor också och inte bara till Melvin. Så det får jag köpa mig sen. Och sen måste jag ju köpa de ENORMA maxi-bindorna, haha. Kul att behöva sån skit snart. Gud, vad äckligt. Avslag och skit.. Eeeehw! Men, men.. Inget att göra åt.


Nu känner jag att jag hoppar lite från det ena till det andra, men måste ju få säga att idag är det 2 år sedan älsklingen och jag förlovade oss på Selma SPA. Då låg lille Melvin i magen och jag var väl i 5-6 månaden tror jag. Om jag inte räknar helt fel. ;) 


Så grattis till oss! ;)


Igår var det även 1 år sedan Melvin döptes i Karlstad Domkyrka. :)

Ovido - Quiz & Flashcards