Alla inlägg den 2 mars 2013

Av Anna - 2 mars 2013 18:22

Nu ligger vi utslagna i hotellsängen efter 4-5 timmar på stan i olika affärer. Jag gick ju i mina Jeffrey Campbell skor, vilket jag fick betala för i slutet. Skavsår på 3-4 ställen och ömt under, på "trampdynan".

Men vill man vara fin, får man lida pin. ;)

Men tro det eller ej, vi hitta INGENTING! Förutom en 75" tv vi gärna hade tagit med hem. ;)

Jag var på väg att köpa en klänning, men ångra mig i kön precis innan min tur. Kändes som en klänning som inte skulle bli använd mer än vid finare tillfällen, så kändes onödigt.

Ska nog köpa lite träningskläder imorgon istället. :)

Vi ska köpa någonting till barnen också. De måste ju få något såklart! :) åh vad jag längtar efter dom. Men det är verkligen nyttigt och skönt att bara få vara med älsklingen också. :)

Jo, vi har ju träffat min kusin och Karma också! :) Vi sågs i stan och tog en fika. Så kul att träffa dom! Länge sen. Saknat dem båda!

Vi ska nog snart ut och äta på någon restaurang, sen köpa med LITE godis hem till hotellet och mysa framför TVn innan vi lägger oss senare ikv. ;) Kanske orkar vara vaken längre än 21-22 idag. Haha! :D

Ovido - Quiz & Flashcards