Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Anna - 3 mars 2013 10:31

Har nyss avnjutit en supergod frukostbuffe där de hade ALLT typ! Bacon, äggröra, prinskorv, köttbullar, flingor o müsli, färskt bröd i olika former, massa pålägg, kakor och frukt osv. :-)

Man kanske hade trott att jag skulle sova som en prinsessa inatt, men precis som annars när någon av barnen sover borta (och nu är man ifrån båda), så sover jag inget bra. Jag har säkert vaknat lika många gånger inatt som jag gjort under åren med småbarn. ;-) Vaknade såå många gånger och låg och vred o vände mig. Men jag somnade om snabbt hela tiden och vi gick behövde ju inte gå upp vid 5. ;) kl 7.30 hade vi ställt klockan på. Vasaloppet såklart. Blä!

Men Stoffe skulle se, så jag hoppa in i duschen, gjorde mig iordning o sen gick vi o åt frukost. :)

Känner mig rätt pigg ändå. Var ju gött att kunna slappna av iafl o veta att man kunde ligga kvar så länge man kände för det. :-)

Igår var vi och åt på Michelangelo's som svärföräldrarna tipsat om. Maten var så himla god. Vi tog båda grillad entrecote med kantareller o rödvinssås o potatisgratäng. Men jag åt ju inte alla kantarellerna, men smakade. :) Drack mitt första glas vin på 3,5 år. Alkohol öht. Tycker inte det är speciellt gott, men det var ändå kul o "lyxa" till det när vi för första gången på 2,5 år var iväg bara vi två o gjorde ngt tillsammans utan barnen. :)

Vi ska checka ut om ett tag och ta en sista runda på stan i hopp om att hitta något! :-) Efter det bär det av hemåt!

Åh vad underbart det ska bli att få pussa och krama Melvin och Neo! Saknar dom såååå mycket!

Ovido - Quiz & Flashcards