Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Anna - 13 mars 2013 21:50

Är så trött nu, så jag minns inte om jag bloggade igår och i så fall om vad. :P

Det blev iafl träning x 3 igår. På min "vilodag". Glömde helt bort att tisdagar ska vara min vilodag. Men aja, gött som fan tyckte jag.

Vad har vi gjort idag då? Älsklingen har ju vart ledig, så jag var o tränade imorse, lämnade Melvin på dagis o när älsklingen hade tränat o Neo sovit klart, åkte vi o handlade mat.

Älsklingen fick hämta Melvin på dagis idag o han hade tydligen haft det så bra att han dröjde lite innan han kom ut i kapprummet. :) Så kul att han trivs igen. I söndags blev han jättearg över att dagis var stängt o att han inte skulle dit. ;)

Vi blev bjudna på mat hos Bengt o Gaggi. Underbart gott! :)

Jag tog mig en tur till Bergvik efter att ha släppt av grabbarna hemma. Köpte lite kläder åt Neo. Han fyller ju snart. :-) Blev en piké-tshirt, en vanlig tshirt med tryck, två lite tunnare randiga tröjor i olika färger o ett par byxor som dock var lite väl "tjejiga" i färgen. De var lite mer korallrosaröd än röda såg jag när jag fick hem dem, men de får duga. De blir somrigt o fint till hans blåa tshirt som jag köpte. ;)

Såg massa fint, så blir nog en tur till dit inom de närmsta dagarna. Även Melvin ska ju få något paket. :-) Han blir ju lite avis mot Neo om han får ngt o inte Melvin, så de första åren innan de förstår ordentligt vad födelsedag innebär o betyder, så får båda på varandras födelsedagar. Dock får ju den som inte fyller år bara lite. Den som fyller år är ju den som ska få flest paket så klart. ;)

Nog om det. Fick spontanbesök av svärföräldrarna o Fanny precis när lasagnen jag lagat var klar. Himla bra timing. ;) Då fick vi chansen att bjuda igen för alla miljoner ggr vi ätit där. :-)

Bjöd även över Bengt som var hemma själv under aftonen då Gaggi var ute o gjorde stan osäker med sina väninnor. ;) Så han fick lite mat i magen också. ;) Det krävs en kvinna för att fylla en mans mage vettni. Ärtsoppa är ingen mat, Bengt! :P

Vi kikade lite på TVn under kvällen o sen så började gardinerna rulla mer som vanligt efter 21-tiden o 21.30 orkade jag inte mer. Så nu ligger jag här o bloggar, fastän jag är såå trött. Men Bengt sa att Gaggi vill gärna se ett inlägg varje dag på bloggen, så this is for you Gaggi. ;)

Godnatt!!

Ovido - Quiz & Flashcards