Alla inlägg den 7 mars 2013

Av Anna - 7 mars 2013 06:41

Jag borde göra mig iordning, men jag har fastnat i soffan. Är för skönt att halvligga här, orkar inte resa på mig.

Natten har varit bra. Neo fick sova själv i sitt rum i natt, för han sov bättre under kvällen igår, så jag chansa. Det gick bra. Han vaknade dock 4.22, men tog med honom in till mig och Melvin o där somnade han om fram till 5.15 ungefär.

Tidiga mornar, ja men självklart. Även Melvin vaknade ju då. Han brukar sova till 6-6.30 annars numer, men han vaknade väl av Neo.

Vi passade på att skjutsa älsklingen till jobbet när vi ändå var vakna allihopa. Då kan jag och Neo åka och köpa present till Björn sen. Han fyller år idag, så vi ska dit på kalas sen i eftermiddag.

GRATTIS BJÖRN! :D

Är så himla sugen på att ta en tur förbi Chili. Har inte vart dit än. Bara titta liksom. ;)

Det blir nog så. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards