Alla inlägg den 24 mars 2013

Av Anna - 24 mars 2013 18:37

Har haft kalas för lilla Neo idag. :-) Han fyller på tisdag, men det passade bättre idag när alla var lediga o så.

Neo fick kläder, lite leksaker o mest pengar som jag ska sätta in på hand fond imorgon. :-)

Barnen fick ju så mkt leksaker i julas, så det blev inte så mkt sånt nu, utan vi tyckte kläder o pengar var bättre. :)

Vi firar dock Neo med våra paket på tisdag, så då blir det några leksaker o kläder till.

Melvin fick ju lite paket han med, o så fick han ju hjälpa till att öppna Neos, så det har nog vart en bra dag för de små. ;) Melvin blev ju väldigt förtjust i en leksaksbil som Neo fick, så den beslagtog han ju direkt o kallade sin. ;) Men Neo var ändå mest intresserad av glass, bullar o kakor, så var nog inga sura miner där. Hihi!

Har lagt barnen nu, så sitter i soffan o inväntar att båda ska somna in. Melvin har troligtvis redan slocknat, men Neo ligger fortfarande o tuttar på flaskan lite då o då hör jag. Hehe.

Älsklingen stack ut o sprang för en stund sen. Hade jag också velat göra efter all skit vi ätit idag, men eftersom min mage vart så konstig idag, så tyckte älsklingen att jag skulle skippa all form av träning idag. Kan nog vara bra. Tror jag tränat alla dagar denna vecka utan idag då. Antingen pass, pw eller löpning/hemmaövningar.

Ska iväg imorgon bitti på bästa core boll, så får ta en vilodag idag helt enkelt. :) Måste köpa nytt gymkort imorgon. :)

Resten av kvällen nu blir i tvsoffan framför Mästarnas mästare och Brottet (som vi båda antagligen kommer få se på tisdag pga vi är för trötta sen o imorgon är det Dicte som vi kmr kämpa oss vakna för att se. Samma visa varje söndag;)).

Tog inte så mkt bilder från idag med mobilen, utan med kameran, så får lägga upp dem imorgon. :)

Av Anna - 24 mars 2013 07:10

Den här natten har varit riktigt tråkig. Barnen har sovit bra. Visst, båda vakna en gång innan midnatt,en somnade om direkt. Men jag har vart på toan 3 ggr minst i natt o skitit vatten. Japp, nice to know? Legat vaken för att magen har vart så jobbig. Fattar inte varför det blivit så här. Är väl 3-4 dagar nu som det rinner typ vatten ur mig?! Någon som känner igen detta?

Måste ju vara min kröp som ställer om sig till träningen och nyttigare mat. Jag har ju alltid varit fröken lat annars. Ätit mkt godis osv. Vore gött om det ställt klart sig nu, så det kmr vanlig skit ur baken ist för vatten. :/ är liksom fortfarande inte klar, måste in nu igen o det var inte länge sen jag var på toa. :(

Ovido - Quiz & Flashcards