Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Anna - 22 mars 2013 11:33

Startade denna morgon med en lätt löprunda kl.6 på morgonen ist för ett spinningpass på KMTI. Av den anledning att min kropp verkar vara lite ur balans sedan igår förmiddags. Jag är inte helt hundra i magen, och då menar jag typ att det knappt är någon skillnad på om jag kissar eller skiter, det är mer eller mindre samma form om ni förstår vad jag menar. Mår dock inget illa (gjorde det när det började igår, men det varade cirka 20 min och sedan dess har jag inte mått illa, bara många toabesök).


Jag vet inte om det kan bero på att jag ätit ganska mycket protein just igår och mindre fett/kolhydrater än "jag ska göra" enligt mitt "kostschema". Igår åt jag ganska mycket mer protein än vad som var rekommenderat (dock inte med flit, jag är inte så kunnig på vad som innehåller mkt sånt och inte), så kanske det som ställer till det?


Var iafl på toa två ggr igår när jag la mig och inatt, och 6 ggr imorse. :/ Helt crazy. Känner att det fortfarande inte är som det ska, så det kommer garanterat bli några besök till. :(


Ursäkta min öppenhet. ;)


Var på ett 30 min core-pass igår som ni kanske vet, och det tyckte jag inte alls var bra. Det var alldeles för lite fokus på magen (som det ändå borde vara mest fokus på?). Tyckte det var mest rygg och axlar. Nej, det föll inte mig i smaken. Jag föredrar core boll med Linda. :)


Nu är Neo riktigt gnällig här (vet inte vad det är med honom idag, riktig surpuppa sedan 2 timmar tillbaka), så bäst jag tar o fokuserar på honom. Snart dags att hämta Melvin på dagis också!  

Gammal bild :)

Ovido - Quiz & Flashcards