Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Anna - 31 mars 2013 08:40

Vilket härligt påskväder det varit i år. Ser ut att bli en fin dag idag med. Härligt! :)

Vi har inga planer under dagen, men barnen och älsklingen ska iväg till Gaggi och Bengt i eftermiddag på middag. Jag hade redan planerat in ett pass på kmti med pappa och Anja då, och jag vill verkligen träna idag efter allt godisätande och det är ju alltid kul att träna ihop med dem också. :)

Jag funderar på att ta mig en lång promenad hem därifrån efter passet istället för att åka bil/buss. Är det sånt här väder, så borde man ju passa på! :)

Så fram tills dess har vi inte så mkt planerat. Älsklingen fick ta bilen imorse, så han hinner hem fort för att byta om o skjutsa mig till gymmet. :)

Melvin håller på och "toalett-tränar". Vi köpte en toaring för ett tag sen och den tycker han är roligare än pottan. Så just nu vill han vara naken och gå där, så man får ta tillfället i akt. Han har ju totalvägrat att vara utan blöja ett bra tag, så han får styra det där själv.

Häromdagen ville han absolut ha kalsong på sig när vi skulle iväg och slänga skräp. Tyvärr lyckades han inte hålla sig dock, så det blev en liten olycka, men övning ger färdighet, så no rush! :)

Det är snart dags att lägga Neo för sin tupplur, så då får man väl passa på att slöa i soffan lite medan Melvin tittar på Bolibompa :)

Ovido - Quiz & Flashcards