Alla inlägg den 16 mars 2013

Av Anna - 16 mars 2013 09:36

Vi har det så mysigt här i Sunne. :-) Melvin älskar verkligen att vara här. Nu är han ute med Olly som håller på och klyver ved.

Älsklingen har vart iväg och åkt skidor, så han hoppade precis in i duschen. Och Neo sover.

Så jag har lite "alone-time" för tillfället. :) Ligger i soffan framför brasan och tittar på Disneydags. :) Tycker lite synd om mig själv för att jag inte kan gå normalt. Haha! Har ännu mer träningsvärk idag. Även lite i ryggen och armarna. Men benen är helt körda. Och Melvin har legat och sparkat mig på benen emellanåt i natt när han skulle vända sig o så. Lagomt skönt. Haha!

Vi sov i afl till närmare 6 imorse. Neo vaknade 4.33, men somna om i "vår säng". Så vi låg alla fyra i sängen tillslut. Så mysigt. Men barnen ska ju som alltid ligga så nära mig som möjligt, så jag får ju trängas, medan älsklingen har gott om plats. Haha!

Vi ska snart åka in till Sunne. Åka till affären. :) Sen blir det väl tillbaka o laga lunch o sen får vi se vad dagen bjuder på.

Återstår att se om svärföräldrarna kommer hit sen också. :)

Ovido - Quiz & Flashcards