Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Anna - 14 mars 2013 18:21

Efter att älsklingen slutat jobbet, så satt vi ute på altanen o mådde gött ett tag. Jag och barnen hade varit där en timme redan, men det var så jäkla skönt! Solen värmer verkligen på bra där inne nu. :-) var liksom ingen skillnad inne i huset eller på altan. :)

Vi fikade lite med hallon och banan. Nyttigare än bullar. ;)

Så himla underbart att veta att våren ligger framför våra fötter. Snart är vårt syrenträd mörklila och det andra trädet som ser ut som den har småsmå gula bananer till blommor utslaget! :)

Och vi får måla staketet vitt! Och byta panel på baksidan och bygga ett soldäck där. Såå underbart!

Bästa årstiderna framför oss. Hoppas på en varm o fin vår o sommar i år!

Av Anna - 14 mars 2013 10:15

Jag hade tänkt ta en promenad till Bergvik efter att jag lämnat Melvin på dagis, men det är ju så vidrigt kallt ute. Höll på att förfrysa på vägen till dagis, så det blev inget med det tyvärr.

Fick bli lite magövningar framför Våra bästa år istället. ;) Japp, jag ser på den dreten. Haha, följt den dreten från och till sen jag var typ 12-13. ;)

Ikväll ska jag träna sent. Blir ett kettlebells-pass kl 20.15 med Fanny. Hon kunde inte innan och jag vill inte åka mitt i nattningen av barnen. Vill att de ska ha somnat först, så det inte blir nått krångel när älsklingen är själv och båda är så mammiga på kvällarna. Speciellt Neo just nu.

Älsklingen slutar 15 idag, så det är gött. :-)

Vi funderar på att åka till Sunne imorgon eller lördag. Melvin har ju pratat om att åka dit sedan vi var där i början på december när vi var där med familjen Nilsson o skulle på julbord. Är så kul att han säger "Sunne" till huset där liksom. Haha, för honom så är själva huset "Sunne". ;) Men då är det ju lätt att förstå vart han vill. :D

Men vi har inte bestämt oss än. Beror lite på om svärföräldrarna skulle dit o om de vill ha sällskap i så fall.

Men hoppas. Vore skönt att komma bort lite. :-)

Ovido - Quiz & Flashcards