Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Anna - 12 mars 2013 12:54

Det närmar sig Neos ettårsdag och vi har verkligen ingen aning om vad vi ska köpa i presenter. Barnen fick ju verkligen ALLT i julklapp och det är ju inte så länge sen ändå.

Vi har väl tänkt att det bästa för Neo egentligen är pengar insatta på hans fond. Det är ju något han kommer ha större nytta/glädje av i slutändan.

Så till alla som undrar, så är det bästa som sagt pengar. Och de får gärna sättas in direkt på fonden, så slipper vi krångla med kontanter o åka till banken osv. Kontonr till fonden har självklart jag, så det är bara att be om det för den som hellre vill sätta in pengar åt honom. :-)

Annars är väl det enda jag kan komma på vårkläder. Lite chinos, shorts, tshirts, pikéer, tunnare tröjor och sånt. Jackor har han efter Melvin plus att jag köpte en varsin vårjacka till barnen i julklapp.

Leksaker som bilar, bollar och sånt funkar ju alltid.. Helst sånt utan massa småplock och delar för det har vi föööör mycket av och det hamnar alltid under soffan o tvbänken osv. ;)

Hoppas ni som undrat vad Neo önskar sig fått lite klarhet i det. :-)

Av Anna - 12 mars 2013 11:13

Sedan jag fick körkort, så har jag inte tagit bussen iväg nånstans. :P Mest för att de ändrat systemet att betala på o det krånglade när jag försökte fixa med det på mobilen.

Idag har jag ingen bil och vällingen var slut, så efter att vi lämnat Melvin på dagis, så tog jag en promenad till Ica kärnan. Neo somnar ändå alltid i vagnen efter vi lämnat Melvin, så tänkte att vi lika gärna kunde ta en promenad idag. :-)

Plockade upp Jessie och hundarna också på vägen, så fick lite sällskap en del av vägen. :-)

1,5 h senare var jag och Neo hemma igen.

Tog lite kvarg o hallon som mellanmål när vi kom hem. Är tydligen viktigt att äta mkt när man tränar. ;) Jag fryser som aldrig förr sedan några dagar tillbaka, så lilla Fanny sa att jag måste äta mer då. ;) Haha.. Hacka som bara den igår trots täcke och filt.

Ska snart fixa lunch till mig o Neo. Sen ska vi hämta hem Melvin. :-)

Står löprunda på schemat idag (men det är mest ett alternativ för hemmaträning då jag inte kmr iväg till KMTI idag). Har ju promenerat 1,5 h som sagt, så funderar på att göra hemmaövningar med hantlar o så. Fick lite foglossning efter att ha gått så länge, så får känna efter under dagen om de släpper. Nån träning blir de iafl.

Har bokat morgonens spinning/lift it pass, så det är klart. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards